هتل های مالزی
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل مایا کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیای ممتاز خود سفری به یادماندنی را برای مسافران تور مالزی 94 خود به یاد میگذارد. هتل مایا کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 تعبیه شده است. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می توان به مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه اشاره کرد. مسولان پذیرش این هتل به صورت بیست و چهار ساعته پذیرش از میهمانان تور مالزی نوروز 94 را انجام می دهند.

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

 

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد.هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل تور مالزی فروردین 94 به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - بیلیارد - بازی دارت - اسکواش اشاره کرد. در این هتل تور مالزی نوروز 94 سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد.

 

هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده Western union money order است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان میهمانان تور مالزی فروردین 94 تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - اسکواش اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی نوروز 94 پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , هتل های معروف مالزی , هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: